Παρουσίαση με θέμα “Ενήλικες μαθητές – διπλός ρόλος μαθητή και κηδεμόνα”.

Στις 23/2/2023 ημέρα Πέμπτη  πραγματοποιήθηκε εκδήλωση παρουσίαση με θέμα τους ενήλικες μαθητές και την διπλή τους ιδιότητα σαν μαθητές και σαν κηδεμόνες. Την παρουσίαση έκανε η ψυχολόγος του σχολείου μας Νικολέτα Κεφάλα. Ακολούθησε συζήτηση με τους μαθητές με τοποθετήσεις, προτάσεις και εμπειρίες.

335137811 260989679827017 150384204411842009 n 335340113 210056964953399 6111865197870781303 n