Στις 23/2/2023 ημέρα Πέμπτη πραγματοποιήθηκε εκδήλωση παρουσίαση με θέμα τους ενήλικες μαθητές και την διπλή τους ιδιότητα σαν μαθητές και σαν κηδεμόνες. Την παρουσίαση έκανε η ψυχολόγος του σχολείου μας Νικολέτα Κεφάλα. Ακολούθησε συζήτηση με τους μαθητές με τοποθετήσεις, προτάσεις και εμπειρίες.
